Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ερωτήματα ??...

τι μας τυραννά & τι το μυαλό μας αποσπά?
τι η ζωή ζητά & τι μας προσφέρει χαρά?
τι σιωπηλά μέσα μας μιλά & τι η καρδιά μας λαχταρά?
τι μας κυνηγά & τι είναι αυτό που μας γελά?
τι σκέφτομαι τόσο & γιατί "πνίγω" τις σκέψεις μου με δάκρυα?
τι ονειρεύομαι τόσο & γιατί πλέω χωρίς κατάρτια?
γιατί ενώ ζούμε στα ψεύτικα πεθαίνουμε πραγματικά??
γιατί δεν ζω εφιάλτες στον ύπνο μου αλλά όταν έχω τα μάτια μου ανοιχτά??
γιατί δεν μ'αφήνεις να σου μιλήσω?
γιατί με φοβάσαι??..αφού ξέρεις οτι θα σε στηρίξω
γιατί δεν θες να βγάλω τις αλυσίδες,με θεωρείς εγκληματία?
γιατί υποτιμάς έτσι εμένα & τον εαυτό σου?..δώσε λίγη σημασία...
από πότε το παίζεις ενήλικας? από πότε το παίζεις ήρωας?
από πότε έχεις για παρέα το ψέμμα?από πότε φλερτάρεις με την τρέλα?
από πότε σκέφτεσαι μοναχά με το μυαλό σου?από πότε έχεις να σκεφτείς με την καρδιά σου?
ποιός σε πλήγωσε ενώ πίστευες οτι ήσουν άτρωτη?
ποιός σε επηρέασε τόσο και σε κατάντησε άβουλη?
ποιός σε ξεγέλασε και σε απογοήτευσε?
ποιός σε άκουσε και σε έσωσε?
ποιός σε αγκάλιασε και από προβλήματα σε απάλλαξε?
ποιός σε εμπιστεύθηκε,σε προειδοποίησε και ποιός τελευταίος έκλαψε? 
.................. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις τα πινέλα ανακάτεψε τα χρώματα & ζωγράφισε τον κόσμο ;-)