Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Tι γυρεύει ο Βαγγέλας μαζί με τη Νεφέλη στο φτωχικό μου ??

Άδειο το σπίτι
πάλι
απόλυτη ησυχία
κι όμως ακούγονται
κάτι βαριές ανάσες,κάτι κολασμένες κραυγες  με στοιχειώνουν
και κάτι πνιχτά γέλια συνοδευμένα με βογγητά
Ανοίγω το φως
η γαμημένη η λάμπα τρεμοπαίζει -προχτές την έβαλά,πότε πρόλαβε να χαλάσει??..-
σαν κάτι να με θέλει να παραμένω στο σκοτάδι
Η τηλεόραση όπως πάντα αποχαυνωτική 
και σημείωστε χωρίς ψηφιακό σήμα
Με περίμενε ο υπολογιστής
όχι σαν την Πηνελόπη βέβαια ,μάλλον 
σαν σύζηγο που θέλει να παραπονεθεί στον άντρα της
Δεν έχω όρεξη όμως,κάνω ένα βήμα
και πάω στη κουζίνα
ακόμα μες στο νεροχύτη βρίσκεται "αγκυροβωλημένη" η στοίβα πιάτων
δεν έχω κουράγιο όμως
να πω την αλήθεια φοβάμαι κιόλας
εκεί μέσα νιώθω κλεισμένος,όλη και όλη η χαμοκέλα είναι 40τ.μ.
γιατί να κλειστώ σ'ένα κλουβί για μα'ι'μού
εγω είμαι κάτι μεγαλύτερο
τίγρης ή γορίλας
γελάω με τον συλλογισμό μου
καλή παπάτζα σκέφτομαι οτι είναι ..
Ναι πάλι εκεί με βρίσκω & με χάνω
συνεχώς κάνω σχέδια και μετά από 5 λεπτά τ'αλλάζω
τα παίρνω πίσω
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΧΕΔΙΑ,ΣΑΛΠΑΡΩ ΟΠΟΥ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΛΟΥΒΙΑ & ΤΑΒΑΝΙΑ -ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ "ΧΩΡΕΣΟΥΝ"
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΡΕΒΑΤΙΑ & ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΟΠΟΥ ΝΑ'ΝΑΙ -ΠΑΝΤΟΥ ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ- & ΞΕΡΩ ΑΛΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΓΕΛΑΚΙΑ & ΒΟΓΓΗΤΑ
ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΟΡΑΤΟΥΣ "ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ",ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΟΑΣΗΣ ..ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ  ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ,ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ,ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ,ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ,ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ..ΝΑΙ ΡΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ "ΧΑΝΟΜΑΙ" ΜΕ ΒΡΙΣΚΩ..ΜΕ ΒΡΙΣΚΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΒΑΓΓΕΛΑ ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΝΕΦΕΛΗ .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις τα πινέλα ανακάτεψε τα χρώματα & ζωγράφισε τον κόσμο ;-)