Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Κλείσαμε τον πρώτο μας χρόνο !!

Συμπληρώθηκε ένα έτος από τότε που έφτιαξα αυτό το μπλογκ..
Στην "Χειμμαρώδη Αρμονία" έχω αποτυπώσει πάνω της πολλά απ'όσα με βασανίζουν & έχω σκεφτεί,έχω θελήσει να εκφράσω,έχω "συναντηθεί",έχω διαβάσει μέσω αυτής πολλούς & πολλές που ειλικρινά έχουν κάτι να πουν..Έχω καταγράψει πολλές ιδέες και όχι μόνο που ίσως να βρούν μια θεσούλα κάπου εδώ μέσα μελλοντικά..

Επικρατεί σιωπή συνήθως εδώ μέσα αν και δεν απαγορεύω τίποτα.

Τα περίμενα αλλιώς αυτά τα γενέθλια, να έγραφα άλλα πράγματα ..Να είστε όλοι καλά, ευχαριστώ για την στήριξη!!

6 σχόλια:

  1. Nα συνεχίσεις για πολύ ακόμα να αφήνεις τα σημάδια σου στο Πέλαγος , να τα παίρνει μακριά ο άνεμος και εσύ να ανασαίνεις ελευθερος!

    Να είσαι καλά
    και καλό σου μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συνεχίσω (δεν το υπόσχομαι), μάλλον με αυτήν την αραιή συχνότητα των τελευταίων μηνών..
    Καλό μήνα να έχεις & ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει που δεν υλοποιούνται όλα τα όνειρά μας. Κάνουμε νέα, πιο ωραία. Χρόνια πολλά στο μπλογκ, καλή συνέχεια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν και εξακολουθεί να είναι αυτό που επιθυμώ περισσότερο εδώ και πολύ καιρό..
    Γενικά πάντως κοιτάζοντας πίσω βλέπω αποτυχίες,αυτό είναι αναγκαίο να το αλλάξω,έχω χρόνο & δύναμη ακόμα.
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις τα πινέλα ανακάτεψε τα χρώματα & ζωγράφισε τον κόσμο ;-)