Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

TΡEΛEΣ AΠOTYΠΩΣEIΣ IΔEΩN

Η Νύχτα έπεσε σαν βαρύ βελούδινο πέπλο
την μια στιγμή παίρνω αποφάσεις..όλο φεύγω & όλο εδώ μένω
Τα φώτα των σπιτιών μου μοιάζουν τώρα απ' έξω στο κρύο που τα κοιτάζω θαμπά
Τα ποτά δεν με μεθάνε,με κάνουν όμως λιγάκι να σας βλέπω θολά





Βόλτα στο πουθενά ~ α,ρε άτιμη μοναξιά

Αλλάζω δρόμους,μπερδεύομαι & χάνομαι μες στις πρωτέυουσας τα στενά ~ και πάλι ρε γαμώτο βρίσκομαι στα ίδια μέρη ξανά 

Γι' άλλη μια φορά στον πλανήτη Γη,κάπου στον ευρωπα'ι'κό νότο,στην Ελλάδα,στο 2011 μετά Χριστόν

Θέλω να το σκάσω,να δοκιμάσω,να τολμήσω τις επιθυμίες μου και Τα Όνειρα μου κι ας μην μου χαριστεί άφεση αμαρτιών

Αναλαμβάνω τις ευθύνες,δεν κλαίγομαι τόσο εύκολα..έχουμε & έχω απίστευτη δύναμη..ναι είμαι ανθρωποκεντρικός
Δεν συνομοτεί κανένα σύμπαν για εμάς,ή τουλάχιστον για εμένα,μόνος υπεύθυνος είμαι εγώ..ίσως να υπάρχει για τούτη την άποψη ένας όρος ψυχολογικός (??)

Στέκομαι απέναντι στον καθρέφτη ~ Σκέφτομαι λες ο πούστης γι' άλλη μια φορά να με βγάζει ψεύτη??



Με βάζω,με ξαπλώνω στον καναπέ,στην καρέκλα,στο κρεβάτι..εγώ είμαι συγχρόνως και γιατρός και ασθενής
Περνάω διάφορα τεστ,απαντάω σε ερωτήσεις για θέματα ανέπαφα,διεισδύω στο χάος του μυαλού μου αλλά παραμένω ειλικρινής
  Γνωρίζομαι με εμένα (!!)..Πόσες φορές άραγε την έχω κάνει αυτήν την γνωριμία?...
Με μαθαίνω απ' έξω & ανακατωτά,ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω..είμαι βαρετός??Μμμμ...αν το θυμηθώ θα το διηγηθώ σε μιαν άλλη αξιολύπητη θαυμάσια ιστορία



Αγωνίζομαι για το αύριο,μα πάνω απ΄όλα για το τώρα ~ Καίει μέσα μου μια αναζωογονητική φλόγα

Οχυρό ενάντια στην ψυχρότητα,την ψευτιά & την βαρβαρότητα ~ Ουφ,σημάδι πως ακόμα έχω "πέραση" ανταποκρίνεται στο φλερτ μου η Νεότητα




  Σκέψεις ως αστέρια,άνθρωποι ως πλανήτες φτιάχνουν τον δικό μου Γαλαξία
Γραπτά & λόγια δίχως λογική,δίχως σειρά,δίχως τέλος,χωρίς κάποιο σχέδιο..στροφιλίζονται,πλάθονται,ζυμώνονται,ποιούνται από μένα..ε,αυτό είναι κάποιας μορφής Μαγεία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις τα πινέλα ανακάτεψε τα χρώματα & ζωγράφισε τον κόσμο ;-)